Αποστολές & Όροι μεταφορικών
1. Παραλαβή από κατάστημα
Ο πελάτης έχει την δυνατότητα παραλαβής με ιδία μέσα από τα καταστήματα της εταιρείας, που έχουν οριστεί ως καταστήματα παραλαβής, χωρίς επιπλέον χρέωση.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ 101 ΜΑΣΤΑΜΠΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
2. Με φορτηγά της εταιρείας μας εντός πολης ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.
*Για την μεταφορά σε όροφο η τιμή διαμορφώνεται ανάλογα με το πλήθος των ορόφων κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα.
*Για ογκώδη προϊόντα που δεν χωράνε σε ασανσέρ ή σκάλα και χρειάζεται γερανός το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη, μετά από την από κοινού επικοινωνία.
3. Με μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας για το υπόλοιπο της Ελλάδας.
Δωρεάν παράδοση μέχρι την μεταφορική εταιρεία που θα μας υποδείξετε εντός ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ . Το κόστος μεταφοράς έως το χώρο σας, συμφωνείται και πληρώνεται από εσάς κατ’ ευθείαν στην μεταφορική. Εάν επιθυμείτε να σας προτείνουμε κάποιον συνεργάτη, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Η μεταφορά των εμπορευμάτων με μεταφορική εταιρεία γίνεται με εντολή και ευθύνη του πελάτη. Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων ο κίνδυνος μεταβαίνει στον πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει. Με την υπογραφή του κατά την παραλαβή, επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.
Γενικοί κανόνες που αφορούν τις παραδόσεις
Οι παραδόσεις των ειδών γίνονται στα όρια των περιοχών εξυπηρέτησης που έχει ορίσει η εταιρεία και με την αντίστοιχη χρέωση ανά ζώνη ή περιοχή. Οι παραδόσεις των προϊόντων πραγματοποιούνται στο ισόγειο της δηλωθείσας διεύθυνσης σε κάθε παραγγελία. Εάν ο πελάτης επιθυμεί μεταφορά εντός της οικείας του σε όροφο άνω του ισογείου τότε θα πρέπει να έχει προηγηθεί συνεννόηση και συμφωνία με την εταιρεία. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο πελάτης επιβαρύνεται με το προβλεπόμενο κόστος μεταφοράς ανά όροφο.
Η εταιρεία δικαιούται για λόγους ασφαλείας και προστασίας τόσο των προϊόντων όσο και των μεταφορέων, να προτείνει την μεταφορά στον όροφο με την χρήση γερανού. Τα σχετικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Διευκρινίζεται ότι για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στα προϊόντα κατά την μεταφορά από το ισόγειο μέχρι τον όροφο επιβαρύνεται ο πελάτης, καθώς ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή από την στιγμή που το είδος δεν παραδίδεται στο ισόγειο της διεύθυνσης που είχε υποδείξει ο πελάτης.
Τρόπος παράδοσης παραγγελίας - χρεώσεις για παραδόσεις στις περιοχές εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος
Τα παραδοτέα κατόπιν της πώλησης προϊόντα μπορούν, με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη, να αποσταλλούν στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την εταιρεία. Η εταιρεία γνωστοποιεί στον πελάτη μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας ή τηλεφώνου αν έχει πραγματοποιηθεί αποδοχή της παραγγελίας του, τον ενημερώνει για το κόστος αποστολής της παραγγελίας, για την διαθεσιμότητα του προϊόντος και τον χρόνο παράδοσης του.
Όλες οι παραγγελίες επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής ανά προϊόν. Η παραπάνω χρέωση συμπεριλαμβάνει Φ.Π.Α. 24%.
Οι περιοχές εξυπηρέτησης της εταιρείας αφορούν τα όρια της πολης του Ηρακλειου.
Στις περιπτώσεις παραδόσεων εκτός των περιοχών εξυπηρέτησης της εταιρείας ο πελάτης υποχρεούται να επιλέξει ο ίδιος τον τρόπο αποστολής, είτε με εκ μέρους του εντεταλμένο μεταφορέα, είτε με ιδία μέσα. Η εταιρεία από την πλευρά της εκπληρώνει την υποχρέωση της για μεταβίβαση και παράδοση του είδους σε άρτια κατάσταση και συσκευασία είτε στον πελάτη αυτοπροσώπως, είτε στο μεταφορέα που ορίζει ο αγοραστής.
Ο κίνδυνος της πώλησης στην περίπτωση αυτή μεταβαίνει στον αγοραστή κατά το χρόνο παράδοσης των πωληθέντων εκ μέρους της εταιρείας στο μεταφορέα. Για την υποχρέωση αυτή (περί ορισμού μεταφορέα και απευθείας χρέωσης του πελάτη από το μεταφορέα) θα ενημερώνεται ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του ενώ θα ακολουθεί άμεση γραπτή συνεννόηση και συμφωνία (με ηλεκτρονική αλληλογραφία) που μπορεί να επιβεβαιώνεται και με τηλεφωνική επικοινωνία αν κριθεί απαραίτητο για να ρυθμισθεί ο ακριβής χρόνος παράδοσης στον μεταφορέα, ο τόπος παράδοσης, κλπ.
Η συμφωνία ανάθεσης στο αντίστοιχο πρακτορείο βαρύνει τον εκάστοτε πελάτη. Η αξία των εμπορευμάτων πρέπει να έχει εξοφληθεί τουλάχιστον 2 ημέρες πριν την παράδοση στο πρακτορείο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η παρουσία του πελάτη ή κάποιου εκπροσώπου του κατά την παράδοση των προϊόντων από την εταιρεία στην μεταφορική, για να ελέγξει και παραλάβει τα προϊόντα ποιοτικώς και ποσοτικώς, σωστά και ακέραια. Εάν κατά την κρίση του εκπροσώπου υπάρχει πρόβλημα στα προϊόντα, θα πρέπει να γίνεται επιτόπου αποσυσκευασία των εμπορευμάτων για την ορθή παραλαβή τους. Τα εμπορεύματα στη συνέχεια ταξιδεύουν με κίνδυνο του αγοραστή.
Τόπος και χρόνος παράδοσης
Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους. Το ωράριο των παραδόσεων γίνεται σε προκαθορισμένες ώρες, σε συνεννόηση πάντα με τον εκάστοτε πελάτη, λαμβάνοντας όμως υπόψιν μια εύλογη διάρκεια απόκλισης λόγω πιθανών δυσκολιών κατά την παράδοση ειδών σε άλλους πελάτες ή κυκλοφοιακής συμφόρισης ή γενικότερα κάποιου ζητήματος που μπορεί να καθυστερήσει την εκτέλεση της. Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής ορίζονται μονομερώς από την εταιρεία και γνωστοποιούνται στον πελάτη. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα από προμηθευτές αποστέλλονται άμεσα μετά την συλλογή και τον έλεγχο τους στις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας. Εφόσον συμφωνηθεί με τον πελάτη, η εταιρεία δεν αποκλείει το ενδεχόμενο τμηματικής αποστολής επιμέρους προϊόντων μιας παραγγελίας.
Δικαίωμα απόρριψης παραγγελίας προϊόντων εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Η εταιρεία δικαιούται να υπαναχωρήσει οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί από κάποια παραγγελία χωρίς να είναι υποχρεωμένη να αιτιολογήσει ή να γνωστοποιήσει τους λόγους για τους οποίους προέβει σε αυτήν την ενέργεια.
Γενικοί όροι περί αποστολής προϊόντων
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση υποχρεουμένη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων καθορίζεται και επιβεβαιώνεται κατά την αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Η επιβεβαίωση του χρόνου παράδοσης αποτελεί ευθύνη του πελάτη και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την καθυστέρηση εκτέλεσης της παραγγελίας, για οποιαδήποτε αιτία. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσον αφορά την παράδοση προϊόντων, δικαιούται να αναβάλει την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) ή τηλεφωνική ενημέρωση.
Αν η καθυστέρηση εκτέλεσης της παραγγελίας οφείλεται σε ένα ή περισσότερα προϊόντα από το σύνολο των παραγγελθέντων, το υπόλοιπο της παραγγελίας μπορεί να εκτελεστεί κανονικά με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη.