Πολιτική ακύρωσης/επιστροφών
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει προσεκτικά χωρίς να καταστρέψει τη συσκευασία και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
Ε.1 Επιστροφές προϊόντων
Λόγος επιστροφής και αντικατάστασης προϊόντος αποτελεί:
1. Να έχει παραδοθεί άλλο προϊόν από αυτό που αναγράφεται στην αρχική παραγγελία λόγω λάθους στη διαδικασία, και την τιμολόγηση. Σε περίπτωση μεταφοράς μέσω πρακτορείου και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί σε άριστη κατάσταση στο πρακτορείο της επιλογής του πελάτη την ευθύνη φέρει το αντίστοιχο πρακτορείο μεταφορών.
2. Σε κάθε περίπτωση που αποδεδειγμένα υπάρχει αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό λάθος για τα οποία φέρει την ευθύνη η εταιρεία ή και ο κατασκευαστής.
Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2251/ 1994 όπως ισχύει σήμερα, ο καταναλωτής διαθέτει το δικαίωμα υπαναχώρησής του από της αγορά προϊόντος μας, αφού μας γνωστοποιήσει εγγράφως με έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή, την σχετική υπαναχώρηση του από την εξ αποστάσεως σύμβαση αγοράς μέσω διαδικτύου του προϊόντος μας, χωρίς να αναφέρει τους λόγους, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, υπολογιζόμενων από την ημέρα κατά την οποία θα αποκτήσει: τη φυσική κατοχή των αγαθών
Το προϊόν πρέπει να είναι άθικτο, αχρησιμοποίητο, στην ίδια συσκευασία όπως παραδόθηκε στον πελάτη μας και είναι απαραίτητη η σχετική συνεννόηση μαζί μας για τις λεπτομέρειες της επιστροφής του. Ελαττωματικά προϊόντα αντικαθίστανται αρκεί το ελάττωμά τους να μην προκλήθηκε από τον παραλήπτη/πελάτη μας ή τον μεταφορέα του προϊόντος και να βρίσκεται στην ίδια συσκευασία όπως του παραδόθηκε.
Μεταφορικά έξοδα επιστροφών βαρύνουν τον αγοραστή εκτός από την περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος.
Έχετε δικαίωμα νέας αγοράς προϊόντος ισόποσης αξίας εντός 2 μηνών, η επιστροφής της αξίας του προϊόντος αφαιρουμένων των μεταφορικών.
Επιστροφές δεν γίνονται σε προϊόντα στα οποία γίνεται ειδική κατασκευή κατόπιν ειδικής παραγγελίας (ειδικό χρώμα, ειδικό ύφασμα, ειδικές διαστάσεις κλπ). Στη περίπτωση ακύρωσης τέτοιας παραγγελίας, η σχετική καταβολή εκπίπτει υπέρ του πωλητή.
ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα ορίζει ότι με την εντολή και κατάθεση χρηματικού ποσού από τον καταναλωτή ξεκινάει η παραγγελία σας. Από εκεί και πέρα ο καταναλωτής που έχει προβεί στην παραγγελία έχει δικαίωμα να ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή του ποσού που έχει δώσει μόνο εντός 24ώρου από την στιγμή της κατάθεσης και εφόσον η παραγγελία δεν έχει ξεκινήσει.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα ορίζει αν έχει περάσει το 24ώρο της κατάθεσης μπορεί να κάνει υπαναχώρηση στην παραγγελία με την προϋπόθεση ότι δεν επιστρέφετε το ποσό της προκαταβολής το οποίο έχει δώσει ο καταναλωτής !
Επίσης επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται σε περίπτωση αναγκαστικού μεγαλύτερου χρόνου παράδοσης από τον συμφωνηθέντα επί της τρέχουσας παραγγελίας αν δεν είναι υπαίτιο το κατάστημα και οφείλετε σε λοιμούς καταποντισμούς πολέμους κτλ. της χώρας ή κάποιας χώρας την οποία εμπορεύεται τα εισαγόμενα προϊόντα πρώτες ύλες κτλ.